torsdag 4 juni 2009

Sweden rock




Nu är festivalen i gång!! Jag körde ner Micke och Niklas dit i dag på morgonen. Adrian åkte till sin farmor och farfar. Han ska till festivalen i helgen med sin pappa som bor några 100 meter där i från. Elvira och jag hälsade på Maggan, Ramona och på mitt gamla jobb. På hem vägen stannade vi till hos Marre. Jag fick kaffe,mat och huvudvärks tablett. Elvira och jag passade på att krypa ner i hennes badkar oxå. Dö härligt!! Tack Marre..
För att återgå till festivalen. Niklas önskade sig en sak när han fyllde år och det var att få se Twisted sisters. Som tur var så skulle ju dom spela på Sweden rock!! Så av den andledningen är Micke på festivalen NYKTER:) Ha ha va kul han tycker det är, NOT. Han ville hem redan vid två i dag. Men dom spelar inte förrän kl tolv i natt så Niklas kommer att va trött när dom kommer vid fyra tiden i natt.


Micke var lite orolig över att tappa bort honom bland allt folk så vi gick igenom, om i fall att sakerna i morse. Han har våra mobil nr på sig och han får inte följa med någon även om den verkar snäll och vill hjälpa honom hitta sin pappa. Han måste hitta en polis eller vakt.



Hammerfall spelar oxå där så dom har dom redan sett



Sist blir favoriterna.
Och vet ni vad jag gör?? Sitter här i min tysta lägenhet själv och njuter. Fy fan va härligt. Jag hade inte fixat festivalen i dag ändå med min astma. Innan jag slutar skriva för kvällen kommer några rader till en tjej som har det jobbigt nu.
Lilla B jag hoppas att allt gick bra för er i dag och att läkaren hade något positivt att säga i allt elende. Du har varit i mina tankar hela dagen. Jag känner verkligen med dig, många tankar kommer tillbaks i mitt huvud om min svåra tid och sjukdom. Sköt om er.. Kram Nina
Sov gott alla vänner och Adrian mitt hjärta jag saknar dig!!

1 kommentar:

  1. Kul att du också bloggar, ska naturligtvis följa denna nu ju :)

    Tack, vad snäll du är Nina!
    Just nu sitter sonen din i soffan och tittar på tv :)

    Ha det så kul nu på SRF vet jag!
    Karm på dej/Malin.

    SvaraRadera