fredag 5 juni 2009

Blev lite ändringar

Vaknade kl halv sex i dag av att Elvira skrek, hon hade gjort ner sig. Efter det ville hon inte sova mer. Sen bajsade hon ner sig 4 gånger till på loppet en och en halv timme. Då ringde jag dagis och sa att hon blir hemma i dag. I kväll skulle jag igentligen åka ner till Sweden rock men jag känner mig inte okey till det. Astman spökar fortfarande. Jag är ju sjukskriven för att vila så det är väl det jag får göra. Det är så jävla tråkigt att det minsta man gör så täpper det igen. Hade det varit fint väder så hade vi ju kunnat åka ut på sjön. Micke och Niklas kom hem halv fyra i natt. Niklas hade varit dö duktig där nere hela tiden. Han fick se sina stora idoler Twisted sisters och då var han i sitt esse. Farmor har gjort en twisted sisters jacka till honom med fransar och allt och den hade han på sig. Han blev fotad av alla möjliga festival människor, tror ni att han var stolt?! Detta lever han nog på ett tag. Ska lägga ut bilder senare som dom tog i går. Nu ska jag köra till pappas grav och sen lämna Tessans bil som jag fått låna. Tack snälla syster dotter! Hoppas min lilla son får det kul nu på sweden i dag och i morgon. Hoppas bara dom går dit med honom annars vet jag en som gråter floder när han kommer hem. Ha de gött alla/ Nina

2 kommentarer:

  1. Stackars lilla Elvira...Vad jobbigt du har det med din astma, ring till min "häxa" vet jag!

    Adrian hade en jobbig natt men sen löste det sig, du kan läsa om det i min blogg sen. Han såg hemkst mycket fram emot denna helgen hos Matte så jag hoppas som du.

    Ha en fortsatt bra kväll på er, kram!

    SvaraRadera
  2. Sv:
    Okej, ja det var otäckt och jag tyckte så synd om honom! Men sen sov han gott i alla fall.

    Vi vet inte ännu hur det blir imorgon, vi får väl se.

    Tack, jag sov bättre och gott inatt och hoppas ni också har gjort det :)
    Ha en bra dag på er! Kram Malin.

    SvaraRadera