tisdag 30 juni 2009

Helt död i dag

Nu är klockan 01.05 och jag är vaken!!!
Vi var så trötta i dag så vi la oss kl ett för att vila när Elvira sov. Vet ni hur länge vi sov?? Till kl fem i kväll!! Kanske därför jag sitter här nu med ping pong ögon:) Värmen tar hårt på Elvira nu hon är helt slut på dagarna. Jag tänkte gå och lägga mig nu men ville bara skriva några rader. Adrian är kvar på Säljö han har paddlat kanot i dag och den välte! Skit kul tyckte ju givetvis han. Dom har ätit middag på stranden i dag och allt va bra där. 4 dagar till han är hemma igen. Sen blir det Niklas tur att åka dit, 20:onde juli blir det.

Sov gott alla glada:)

2 kommentarer:

  1. Tack jag ska gratta honom sen :)
    Ja, det är så skönt nu när jag får må bra, tack vad goa ni är!

    Nu kommer snart lilleman hem då då, kan tro att du längtar!

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Adrian kommer hem på fredag!! Skönt. Jag dör i värmen..

    SvaraRadera